sunnuntai 11. tammikuuta 2015

Pakollinen aloitus

Heipä hei niille, ketkä tänne saattavat eksyä. 

Eräänä myöhäisenä sunnuntai aamuna minulla alkoi mennä hermo sukkia neuloessani - hukkasin taas kivan netistä löytämäni ohjeen. Niinpä hetken mielijohteesta (niin kuin varmaan puolet blogeista syntyvät) päätin perustaa oman blogin, jonne kokoan neuleohjeita.

Minä olen siis maalta kaupunkiin opiskelujen perässä muuttanut parikymppinen nainen, joka hermostuttaa poikaystäväänsä suurilla lankamäärillään. Lempipuuhiini neulomisen lisäksi kuuluu mainosten kyttääminen ja sarjojen katsominen - olen siis melkoinen kotihiiri. Kotona löhöilyn lisäksi kulutan myös yliopiston penkkejä. Tarkemmin sanottuna opiskelen siis Itä-Suomen yliopistossa matematiikkaa tarkoituksena valmistua joskus matematiikan aineenopettajaksi ja luokanopettajaksi. 

Neulomiseen koukutun (heheh) aina tasaisin väliajoin. Nyt on aivan harvinaisen pitkä aika, jolloin olen käyttänyt melkein kaiken vapaa-aikani siihen. Hyvin suurella todennäköisyydellä tämä blogi ei päivity kovin usein tai saatan unohtaa sen välillä. Mutta se ei olekaan tämän blogin idea, vaan se että hukassa olevat ohjeet löytyisivät yhdestä paikasta. 

-Saana-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti